ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΓΡΑΦΗ


από Shan MM Winn



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΑΛΛΑ

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ



Στο (1) τις πρόσφατες δεκαετίες το ενδιαφέρον έχει ανανεωθεί σε εγχάρακτη γραφή-όπως σημάδια [αναφέρεται τώρα ως η "Παλιά Ευρώπης (Ο.Ε.), το σενάριο"] που βρέθηκαν σε ευρήματα που χρονολογούνται στη μέση νεολιθική πολιτισμού Βίντσα-Tordos της Γιουγκοσλαβίας και τη δυτική Ρουμανία.
Παρά το γεγονός ότι στοιχεία από αυτά τα σημάδια ήταν γνωστοί από τα τέλη του 19ου αιώνα ανασκαφή στο χώρο της Tordos (Turdaş) (2) στην Τρανσυλβανία, ήταν η ανακάλυψη των δισκίων στην κοντινή περιοχή Tartaria in1964 ότι άναψε ένα κύμα αμφισβήτησης όσον αφορά τόσο την προέλευση και το ιστορικό των σημείων.

Οι ισχυρισμοί ορισμένων μελετητών ότι τα σημεία είχαν επηρεαστεί από νωρίς Μεσοποταμίας σενάριο (περ. 3000 π.Χ.) δεν λαμβάνεται υπόψη μόνο η δυνατότητα ανεξάρτητης ευρωπαϊκής καινοτομίας στη χρήση του σημείου, αλλά και παρουσίασε την υποτιθέμενη Μεσοποταμίας προέλευση των σημείων ως διάψευση των νέων και ριζικά μεταβληθεί χρονολογία Νεολιθική, με βάση την ραδιοχρονολόγηση, για την νοτιοανατολική Ευρώπη. Ωστόσο, ενώ οι αρχαιολόγοι συνεχίζουν να αποσαφηνίσει και να τεκμηριώσει τη νέα χρονολογία (π.χ. Renfrew 1973), το ζήτημα των σημείων έχει διαφύγει στις περισσότερες αναλύσεις που ασχολούνται με τα μέσα και τέλη της Νεολιθικής πολιτισμών της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η συμμετοχή του συγγραφέα για ανασκαφές στην πρώην Γιουγκοσλαβία και το ενδιαφέρον του για τα σημάδια τελικά είχε ως αποτέλεσμα την ευκαιρία να επισκεφθούν ανασκαφές και να μελετήσει μουσειακές συλλογές στη Ρουμανία, πρώην Γιουγκοσλαβία και τη Βουλγαρία.

Σημάδια συλλέχθηκαν από περίπου 50 ιστοσελίδες που ανήκουν ή συνδέονται με τον πολιτισμό της Βίντσα, το όνομά του από τη σημαντική περιοχή της Vinca (βλέπε χάρτη, Σχήμα 1) στον ποταμό Δούναβη, κοντά στο Βελιγράδι. Η παλαιότερη χρήση των σημείων, που χρονολογείται στην φάση της Βίντσα-Tordos αυτού του πολιτισμού, είναι το καλύτερο που τεκμηριώνονται στο σημείο της Tordos στην Τρανσυλβανία.


Ο σκοπός του παρόντος άρθρου είναι να εισαγάγει και να αξιολογήσει τα νέα στοιχεία για το σύστημα υπογράψουν και να εκτιμήσει τη συνέπεια των στοιχείων με τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε νωρίτερα από τον συγγραφέα σε δημοσιευμένη μελέτη του για τα σημεία (Winn 1981). (3) Ως εκ τούτου, τα συμπεράσματα που συνάγονται στην προηγούμενη μελέτη μόνο εν συντομία στο παρόν.
Σχήμα 1. ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΕΥΡΕΣΕΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ



Τα συμπτώματα είναι χαραγμένα σε αγγεία, σφονδύλια, ειδώλια και άλλα αντικείμενα από πηλό. Τα σημάδια δεν είναι συστατικά των διακοσμητικών μοτίβων, αν και μερικά παραδείγματα είναι αφαιρέσεις από τα διακοσμητικά πρωτότυπα.
Ένα σημάδι μπορεί να εμφανιστεί ως ένα ενιαίο, απομονωμένο σημάδι για μια κατά τα άλλα χωρίς επισήμανση περιοχή, ή ως συστατικό μιας ομάδας σημείου.
Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει συσχετίσεις της χρήσης του σημείου σύμφωνα με το πλαίσιο - κεραμική, ειδώλια, σφοντύλια, μινιατούρες πλοίων, "δισκία" και χειροποίητα αντικείμενα της απροσδιόριστους χρήσης.

Ενιαία σημεία.

Επιγραφές που βρέθηκαν σε απομόνωση συχνά εμφανίζονται στην κεραμική και περιστασιακά σε ειδώλια, αλλά σπάνια για τα σφονδύλια.
Σημάδια την κεραμική αναλύθηκαν σύμφωνα με τη θέση τους στο πλοίο: (α) ζάντας / άνω μέρος του σώματος? (Β) πλευρά κοντά στη βάση? Και (γ) βάση.
Ορισμένα σημεία, συμπεριλαμβανομένων



αναγράφονται σε οποιοδήποτε σημείο του σκάφους? βρίσκονται επίσης στις ομάδες να υπογράψουν και, μάλιστα, αργότερα εμφανίζονται ως σημεία γραφής στη Μεσόγειο. Τα εικονιστικά σύμβολα και τα συμβολικά στοιχεία γενικά βρίσκεται σε ιδιαίτερα ορατή τμήματα του σκάφους:



Στο Tordos, εικονογράμματα, ή αφαιρέσεις από αυτές, είναι κοινά? Είναι περιστασιακά τοποθετούνται στη βάση, ίσως και πληροφορίες ή για να διευκολυνθεί η αναγνώριση ναυτολόγηση στα σκάφη που ήταν αντεστραμμένο όταν αποθηκεύεται.
Λίγα σημεία φαίνεται να περιορίζεται στην κάτω πλευρά των πλοίων, όπου δεν είναι άμεσα ορατές εκτός παρατηρεί κανείς σκοπίμως τη βασική γωνία του σκάφους. Σε ορισμένες περιοχές, όπως Medvednjak και Banjica, πολλά από αυτά είναι μοναδικά σημεία και μπορούν να εντοπίσουν τον ιδιοκτήτη ή τον παραγωγό:



Σημεία που υποδεικνύουν τη χρησιμοποίηση ενός συστήματος αρίθμησης εμφανίζονται στη βάση ή στην κάτω πλευρά δίπλα στη βάση:




Πολλές από τις πινακίδες Tordos περιορίζεται η βάση είναι διακριτικά? Τέτοια σημεία συχνά πιστεύεται, η οποία χαρακτηρίζει προσδιορισμό των περιεχομένων, provenience / προορισμού ή τον κατασκευαστή / ιδιοκτήτη.
Ωστόσο, τα βασικά σημεία είναι συχνά ζωόμορφα παραστάσεις,



χτένα ή βούρτσα μοτίβα



και σύμβολα.



Μια εξειδικευμένη κατηγορία περιορίζεται η βάση είναι ένας τύπος γεμάτο πολλαπλής



, Η οποία χωρίζεται γενικά σε συμμετρικά διατεταγμένους τεταρτημόρια. Μια παρόμοια ρύθμιση βρίσκεται συχνά στις σφραγίδες σφραγίδα ή αντικείμενα θεωρούνται ότι έχουν cultic χρήσεις.
Ορισμένες πινακίδες τοποθετούνται τυχαία στην αγγειοπλαστική, αλλά εξαιρούνται από τη βάση. Οι περισσότερες από αυτές


εμφανίζονται συνήθως στην ειδώλια και μπορεί να αναφέρεται σε ένα διαφορετικό υποσύνολο σήμα εξαρτάται από άλλα πλαίσια.
Ιδιαίτερα κοινές παραστάσεις για ειδώλια είναι τριπλά εισαγωγικά, 6 εισαγωγικά ή 6 παράλληλες γραμμές? Οι ρυθμίσεις αυτές αντικατοπτρίζουν κατά πάσα πιθανότητα ένα ιδεολογικό χαρακτηριστικό της Βίντσα πολιτιστικό πρότυπο. Διακριτικών γνωρισμάτων ειδώλιο


εντοπιστεί σε διάφορες θέσεις ίσως μπορεί να σημαίνει συγκεκριμένες έννοιες, προσωπικές αναγνωρίσεις, ή ακόμα και μια προσπάθεια να αποκτήσει Magico-θρησκευτικές δυνάμεις κατά τη διάρκεια τελετουργικά που συνδέονται με την συγκεκριμένη χρήση ειδώλιο.
Παρόμοιες ενδείξεις διαπίστωσε επίσης σχετικά με τα σφονδύλια και μερικές φορές είναι τυχαία διατίθενται στην αγγειοπλαστική.
Με λίγα λόγια, η κατανομή των ενιαίων σημείων έρχεται σε αντίθεση με την αντίληψη ότι τα σημάδια της Βίντσα είναι απλώς ιδιοκτήτη ή τα σήματα του παρασκευαστού.

Εγγραφείτε ομάδες.

Εγγραφείτε ομάδες εμφανίζονται κυρίως στα σφονδύλια και σε μικρότερο βαθμό, την κεραμική, αλλά ένας μικρός αριθμός των δισκίων που μοιάζουν με αντικείμενα και ειδώλια είναι σημειωμένα με τις ομάδες των σημείων. Εγγραφείτε ομάδες στην αγγειοπλαστική συνήθως αποτελούνται από δύο μόνο σημεία, αν και υπάρχει άνετος χώρος για περισσότερα? Αντίθετα, είναι πολυάριθμα σημεία χαραγμένα σε σπείρες, παρά τον περιορισμένο διαθέσιμο χώρο.
Ούτε η σειρά ούτε η κατεύθυνση των σημείων σε αυτές τις ομάδες είναι άμεσα προσδιορίσιμο? Εξάλλου, αν κρίνει κανείς από τη συχνή έλλειψη ρύθμισης, ακρίβεια της τάξης κατά πάσα πιθανότητα ήταν ασήμαντη.
Μινιατούρα σκάφη διαθέτουν επίσης να υπογράψει-όπως τις συστάδες που είναι disarranged, αλλά έννοιες ή μνημονικών βοηθημάτων πιθανότατα είχαν συναχθεί ή ερμηνεύεται από ένα άτομο εξοικειωμένο με την κουλτούρα, συγκεκριμένο περιεχόμενο των σημείων.
Η σειρά των σημείων σε σπείρες και τα δισκία είναι πιο εκτεταμένη και γενικά αποτελείται από σημεία που βρίσκονται συνήθως σε ομάδες.
Οι Ειδώλιο σημάδια περιορισμένες σε ποικιλία, αλλά είναι ευδιάκριτη και είναι πιο διακριτικά από τη στοιχειακή σήμανση για τα σκάφη.
Μερικά σημάδια που βρέθηκαν στο ειδωλίων είναι επίσης παρατηρούνται σχετικά με τα σφονδύλια και τα δισκία-όπως αντικείμενα, π.χ.

Μερικές σπείρες και υφαντικά βάρη εγχάρακτη με ένα μόνο διακριτικό σημείο. Άλλοι είναι χαραγμένη με συνδυασμούς παράλληλες και κάθετες γραμμές που μπορεί να είναι μαγικά σήματα ή μπορεί να συμβολίσει την πρόθεση για την επιτυχή περιστροφή ή ύφανση σε επιθυμίες για καρποφορία της - είτε πρόκειται για ένα υλικό αντικείμενο, μια ευχή ή απλά καλή τύχη.
Άλλα σπείρες προτείνουν μια σύνθετη, σκόπιμη σήμανση η οποία συνάδει περισσότερο με τα σημάδια χαραγμένα στο διοργανώνονται πιο χαρακτηριστική μορφή των δισκίων και σφραγίδες.



Σχήμα 2. Σφονδύλια: α, β, γ (Tordos)? D (Fafos) ειδώλια: E, F (Jela)? G (Selevac)? H (Medvednjak)



ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΣ

Η κατανομή των σημείων(ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ)

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 1981, ο συγγραφέας είχε την ευκαιρία να συλλέξει περισσότερες από 100 επιπλέον παραδείγματα εγχάρακτες αντικείμενα από τους ιστότοπους των Tordos και Πάρτα (4) (βλ. Εικ. 5-11).

Τα νέα δεδομένα που εξακολουθεί να δείχνει αξιοσημείωτη συνέπεια με προηγούμενες παρατηρήσεις που αφορούν τη διανομή των σημάτων, καθώς και χρήση υπογράψει σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους χώρους (πίνακας I).

Πολλά κοινά σημεία που περιλαμβάνονται στην κεραμική καθώς και για τα σφονδύλια και τα ειδώλια που απασχολούνται τόσο ως ενιαία σημεία και ως συστατικά των ομάδων σημείου (πίνακας Ι, στήλη Β).

Τα νέα στοιχεία που υποστηρίζει την εν λόγω κατανομή της χρήσης σημείου. Ορισμένα σημεία, κυρίως βρεθούν τα σφονδύλια και τα ειδώλια, έχουν παρατηρηθεί μόνο στο πλαίσιο των συνεργατικών σχηματισμών σημείου (στήλη Δ).

Μια κατηγορία που χρησιμοποιείται ευρέως σημείων βρέθηκε μόνο στην αγγειοπλαστική, εκτός από περιστατικά σχετικά με τα δισκία Tartaria και το Lepenski Vir πέτρα. Τα νέα στοιχεία υποστηρίζουν οι ενώσεις κεραμική από αυτά τα σημάδια (στήλη Γ).

Έτσι, διάφορα υποσύνολα εντός του συστήματος σημείου μπορεί να τεκμηριωθεί:

1. Οι ενδείξεις που είναι εν γένει σημαντικά σε περίπτωση ομίλου σημαντικά που συνδέονται με τη χρήση για την σφονδύλια, τα δισκία και τα ειδώλια?

2. που χρησιμοποιούνται συνήθως ενιαία σημεία βρίσκονται σχεδόν αποκλειστικά στην αγγειοπλαστική?

3. Οι ενδείξεις σχετικά με τα σφονδύλια, ειδώλια και απεριόριστη χρήση σε κεραμικά που βρέθηκαν μεμονωμένα ή ως συστατικά στοιχεία των ομάδων υπογράφουν.


Οι τελευταίες ενδείξεις είναι χαρακτηριστικές πινακίδες γραφή και πολλά από αυτά συμβαίνουν στις πινακίδες Tartaria και το Lepenski Vir πέτρα.



Σχήμα 3. Παραδείγματα νέων αποδεικτικών στοιχείων που συνδέονται Parta και Tordos (Turdaş)







ΤΑ ΔΙΣΚΙΑ TARTARIA ΚΑΙ Η ΠΕΤΡΑ LEPENSKI VIR

Τα δισκία Tartaria (Εικ. 4α, β) έλαβε αρχικά πολλή προσοχή λόγω λίγα έθεσε ευθέως με τον συσχετισμό των γραπτών με παραλληλισμούς της Μεσοποταμίας, είναι (χρονολογικά αργότερα).
Ωστόσο, τα σημάδια Tartaria έχουν πιο ακριβείς αναλογίες με το σχήμα και τη χρήση με τα σημάδια σε άλλα σημεία του πολιτισμού Vinca (Winn 1981: 185-195).

Επιπλέον, ορισμένες ενδείξεις σχετικά με τα αντικείμενα που βρέθηκαν Tartaria σε άλλα μέρη του πολιτισμού Βίντσα, αλλά όχι στη Μεσοποταμία. Ως εκ τούτου, δεν Μεσοποταμίας συνέπειες, πρέπει να τεκμηριωθεί σε Tartaria.

Η ανακάλυψη των αντικειμένων με μεγαλύτερη προσοχή που αφιερώνεται στην κατανομή των ομάδων υπογράφουν καθιστά την οργάνωση σχήμα και προσέξτε τα δισκία φαίνονται λιγότερο άτοπο στο πλαίσιο του πολιτισμού Vinca (Winn 1981:210 κ.ε.).. Για παράδειγμα, μια πλάκα που βρέθηκε στην Gradešnica, στη βορειοδυτική Βουλγαρία, είναι προσεκτικά διαιρείται με οριζόντιες γραμμές σε τέσσερις μητρώα με τρία ή περισσότερα σημεία σε κάθε μητρώο (Εικ. 4στ). Τα δίκλινα και τρίκλινα κάθετες γραμμές ανάκληση παρόμοιες τομές στις πινακίδες Tartaria, η Lepenski Vir πέτρα και πολλά ειδώλια της Βίντσα.

Ακόμα και "λευκές" δισκία (Εικ. 4 g) εμφανίζει μια εσκεμμένη κατανομή, η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως απόδειξη για ένα πολιτιστικό γνώρισμα για την οργάνωση δισκίο-σαν αντικείμενα.
Το ασυνήθιστο χαραγμένα αντικείμενο που βρέθηκε στις Lepenski Vir εισάγεται εδώ για συγκριτικούς σκοπούς. Η σφαιρική πέτρα έχει μια πολύπλοκη οργάνωση και τακτοποιημένα εγχάρακτα σημάδια που χαρακτηρίζουν τον πολιτισμό της Βίντσα.

Μερική βαρετό της πέτρας προκύπτει ότι ένας υπάλληλος είχε εισαχθεί, έτσι ώστε η πέτρα θα μπορούσε να εμφανιστεί ως αντικείμενο κύρους ή εύκολα χειραγωγείται με τελετουργικό.
Η επιγραφή αυτή χωρίζεται σε τέσσερις σειρές, εκ των οποίων τρεις στήλες δέκα (Εικ. 4γ-ε). Ακανόνιστη γραμμών που οροθετούν δείχνουν εσκεμμένη προσπάθεια να αποφευχθεί η μεταφορά επί των σημείων, ενισχύοντας έτσι τη σημασία τους.

Η ενδεχόμενη λειτουργία του μοναδικού αυτού αντικειμένου περιλαμβάνουν τη χρήση του σε μαντεία ή για την τήρηση αρχείων σχετικών με σημαντικές κυκλικές γεγονότα.
Τα σημάδια δείχνουν πειστικοί οι συγκρίσεις με κοινά σημάδια της Βίντσα σε άλλους δικτυακούς τόπους. (5) Τα δισκία Tartaria και η Lepenski Vir πέτρα περιλαμβάνονται στον πίνακα Ι (στήλη Α), όπως επίσης στοιχεία που δείχνουν ότι οι διανομές σημείο αυτό δεν είναι τυχαία και ότι τα σημεία σχετικά με αυτά τα αντικείμενα κατάλληλα ενταχθούν στο σύστημα σημάδι του πολιτισμού Βίντσα.
Κάθε ένα από αυτά τα αντικείμενα είναι χαραγμένα με ένα σύμπλεγμα σημάδια που εμφανίζονται σε ομάδες υπογράψουν για χειροποίητα αντικείμενα που βρέθηκαν σε απομακρυσμένες περιφερειακές περιοχές.

Η πρόσθετη Parta και Tordos στοιχεία που παρουσιάζονται στο παρόν είναι σύμφωνη με τα συμπεράσματα που επιτεύχθηκε στο προηγούμενο έργο του συγγραφέα.
Οι "λευκές" δισκία είναι πιθανότατα νόημα τελετουργική υποκατάστατα για τα χαραγμένα τύπο που μπορεί να έχουν χρησιμοποιηθεί από κάποιον που γνωρίζει τα χάπια, αλλά ίσως όχι ακόμη με τα σημάδια? Μάλιστα μπορεί να έχουν χρησιμοποιηθεί ως ένα είδος τελετουργικού κατάρτισης. "Η Lepenski Vir αντικείμενο ενδέχεται να έχουν ως πρότυπο μετά από ένα τύπο σημείου που φέρουν σπείρα άξονα, ένα βάρος ή ένα κεφάλι ράβδος που χρησιμοποιείται από κάποιον σημασίας, κατά πάσα πιθανότητα στην μαντεία.

Αυτό το τεχνούργημα φαίνεται να δείχνει ότι ορισμένα σημεία ήταν κλάσεις ή δείκτες? Εσκεμμένη προσπάθεια έγινε για να οριοθετήσουν τις γραμμές και τις στήλες χωρίς διέλευση πάνω από τα σημεία, αφήνοντας έτσι να εννοηθεί μαγική σημασία τους. Η σκόπιμη συμπερίληψη των χώρων / προσθήκη κενά μπορεί να δείξει μια μικρή διακοπή / διαχωριστικό μήνυμα, κλπ. »(Winn 1990:272-3? Για περισσότερες λεπτομέρειες, βλ. Winn 1981: 258 - 63) (6).


Σχήμα 4. (Α, β) Tartaria (Vlassa 1963)? (Γ) Lepenski Vir (Winn 1981)? (Δ, ε) την πραγματική και τακτοποιηθεί η σύνθεση για την πέτρα? (Στ) Gradešnica (Νικόλοφ 1970)? (Ζ) Tangiru (Berciu, 1961)


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΡΑΦΗΣ

Ένα πολύπλοκο και τυποποιημένο μοντέλο επικοινωνίας

Η συνεπής χρήση ενός συνόλου σημείων με παρόμοιο τρόπο υποδηλώνει σκόπιμη διακρίσεις στη χρήση υπογράψουν και να σημαίνει ότι αντιπροσωπεύουν πολιτιστικές συμβάσεις συμμερίζεται μεγάλη απόσταση μεταξύ των κοινοτήτων. Σημάδια από την ιστοσελίδα της Parta, καθώς και τα ποσά που εισπράττονται από το χειρόγραφο Torma της Tordos δείχνουν ότι παρατηρήσεις που διατυπώνονται στην Winn 1973 εφαρμόζεται στα νέα ευρήματα, καθώς και: προηγούμενες παρατηρήσεις της χρήσης του σημείου είναι κατάλληλες και συνεπείς. Αυτό το τυποποιημένο μοντέλο επικοινωνίας που αποτελούνταν από διάφορα στοιχεία:

1. απλές ενδείξεις για γλάστρες, που εκπροσωπούν πιθανόν τελετουργικό σήμανση ή μαγεία?

2. διακριτικά σήματα πάνω ή κοντά στη βάση της αγγεία, πράγμα που αντικατοπτρίζει (α) οικονομικές πτυχές - ένδειξη του αριθμού των αγγείων που παράγονται - ή (β) μια μορφή αναγνώρισης, όπως ο ιδιοκτήτης / παραγωγός, ή (γ) μπορεί να εντοπίσει " εξουσίες »που καλούνται κατά τη διάρκεια ενός τελετουργικού?

3. αρκετά κοινά μοτίβα ή τα σύμβολα, ορισμένα από τα οποία μπορεί να σχηματοποιήσεις ή να αφαιρέσεις από τα διακοσμητικά μοτίβα?

4. περιορισμένο αριθμό εικονογραμμάτων, πολύ μικρός για να δημιουργήσει ένα σύστημα βασιζόμενο σε φυσικά παραστάσεις?

5. ενδείξεις ότι μπορεί να αντιπροσωπεύουν έννοιες (π.χ. ιδεογράμματα), τα οποία συμβαίνουν συχνά σε ομάδες υπογράψουν.


Σχήμα 5. Χειροποίητα αντικείμενα από την ανασκαφή Parta

ΤΡΕΙΑ ΥΠΟΣΥΝΟΛΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ) ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Αν και πολλά κοινά σημεία εμφανίζονται τόσο ως ενιαία σημεία και ως συστατικά των ομάδων σημείου, κάποια διακριτικά σημεία - π.χ., σύνθετες ή τροποποιημένα σήματα, εικονογράμματα και ιδεογράμματα - δεν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλα.
Επιπλέον, ορισμένα αρχαία και διαρκή σύμβολα, όπως η σβάστικα και ο Σταυρός της Μάλτας που βρέθηκαν στην απομόνωση. Αντίθετα, οι απλές σχήμα σημεία που βρίσκονται σε αναπτυγμένες σενάρια συσχετίζονται με τις συσπειρώσεις πρόσημο.
Υπάρχουν τρία υποσύνολα των σημείων στο σύστημα:

1. πινακίδες που βρίσκονται γενικά σε ένα πλαίσιο ομάδας, με μια σημαντική συνεργασία με τα δισκία, τα σφονδύλια και τα ειδώλια?

2. κοινή ενιαία σημεία που βρίσκονται κυρίως σε αγγειοπλαστική, με κάποια είδη (π.χ. εικονογραμμάτων) περιορίζεται σε ορισμένες περιοχές στην αγγειοπλαστική?

3. βασικά σημεία - που εμφανίζεται τόσο ως ενιαία σημεία και σε ομάδες σημείου - την κεραμική, ειδώλια και τα σφονδύλια.

Πολλοί από εκείνους που βρέθηκαν σε ομάδες υπογράψουν τεκμηριώνονται αργότερα σενάρια. Τα δισκία Tartaria και η Lepenski Vir σφαιρική πέτρα όχι μόνο είναι κατάλληλα αντικείμενα για επιγραφές, αλλά φέρουν σημάδια που εμφανίζεται συχνά στη σενάρια.Οι διαφορές στην πολυπλοκότητα της χρήσης του σημείου που προκύπτουν από τη σειρά των σημείων, όπως φαίνεται σε πινακίδες και παρόμοια αντικείμενα.

Πήλινο σπείρες άτρακτος ήταν το μέσο για την καταγραφή χορδές των σημείων? Αντικειμένων που έχουν συμπτώματα, με ασαφείς ή διαταραγμένη συμφωνίας, όπως είναι η jumbled σημείων στα μικροσκοπικά αγγεία, έχουν πιθανώς τελετουργικές χρήσεις.
Κάποια τελετουργικά αντικείμενα, ωστόσο, να έχουν ομαλή αφηρημένα σημεία, όπως είναι τα δισκία Tartaria, τα οποία τοποθετήθηκαν σε έναν τάφο (Winn 1990:274-76).



Σχήμα 6. Σημάδια για Parta αγγειοπλαστική

Σε αυτό το μοντέλο ναού από την Gradesnica (βορειοδυτική Βουλγαρία), κατά την έναρξη της έβδομης χιλιετίας, η πρόσοψη, οροφή και οι τοίχοι είναι διακοσμημένοι με ένα συμβολικό και ιερό σχεδιασμό ; τις στήλες διαμόρφωση της εισόδου έχουν εγγράφως σημεία σκαλισμένα πάνω τους.


ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ

ΑΥΤΟΥ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Η Μεταλλουργία και άλλες εξειδικευμένες βιοτεχνίες στη νεολιθική της νοτιοανατολικής Ευρώπης είναι δείκτες αυξανόμενη τεχνο-οικονομικής ανάπτυξης που, με τη βοήθεια από τη στρατηγική θέση της Tordos κοντά στις πηγές του χρυσού και χαλκού, προωθείται εκτεταμένα δίκτυα εμπορικών συναλλαγών που θα μπορούσε να διευκολύνει την ανάδυση ενός συστήματος τήρησης αρχείων. Ωστόσο, τα σημεία Tordos παρέχουν περιορισμένες μόνον ενδείξεις για τη χρήση του σημείου σε οικονομικά πλαίσια.

Πολλοί πιθανή αριθμητικές ενδείξεις, όπως προαναφέρθηκε, εμφανίζονται στη βάση ή δίπλα στη βάση. Παρά το γεγονός ότι αυτά τα σημάδια θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα σύστημα αρίθμησης ή ποσοτικοποίηση χρησιμοποιούνται κατά την παραγωγή τους (από το τομή πραγματοποιήθηκαν γενικά πριν από την πυροδότηση), κανένα σύστημα δεν είναι προς το παρόν να εξακριβωθούν. (7)
Τελείες και γραμμές είναι γενικά αλληλοαποκλείονται, αλλά τουλάχιστον σε μία περίπτωση τα σημεία, είναι σε συνδυασμό με μια γραμμή (Εικ. 10, τέλος του 4ου σειρά). Πιθανόν να σχετίζονται με αυτά τα αριθμητικά δείκτες είναι ορισμένα συμπλέγματα που συνέβησαν στην ή κοντά στη βάση.

Τρία σημεία



εμφανίζονται τα δισκία (δύο για το αντικείμενο Lepenski Vir πέτρα) μπορεί να έχουν αριθμητική υποδηλώσεις, αν κρίνουμε από τις συχνές εμφάνισή τους στο ίδιο περιβάλλον (πάνω ή κοντά στη βάση των αγγείων) και άλλες πιθανές αριθμητικές ενδείξεις.
Το πρώτο σημάδι


ανήκει στην ίδια κατηγορία με πολλές ενδείξεις που εμφανίζονται μόνο πάνω ή δίπλα σε βάσεις αγγείων.
Η δεύτερη



ενώ φαίνεται να επικρατεί σε ομάδες υπογράψει (και είναι, πράγματι, ένα κοινό σύμπτωμα scripts αλλού) έχει διαπιστωθεί μόνο σε ή κοντά στη βάση της αγγειοπλαστικής, με εξαίρεση το παράδειγμα Tartaria.

Η τρίτη ένδειξη,


Εμφανίζεται συχνά σε συνδυασμό με βάσεις σκάφους, αλλά είναι επίσης αρκετά κοινό για τα σφονδύλια και εμφανίζεται σε ειδώλια, καθώς και? έτσι, μπορεί να είναι ένα αριθμητικό δείκτη ή έχουν άλλη σημασία, ανάλογα με το πλαίσιο. Καλά εκτελεστεί μοναδικά σημεία στην αγγειοπλαστική Tordos (χαμηλότερη σκάφος ή βάση) θα μπορούσε να αφορά τα οικονομικά της κυριότητας ή της παραγωγής, καθώς και ευκρινώς εικονογραμμάτων θα μπορούσε να λειτουργήσει ως σύμβολα ή χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό τοπωνυμίων.Παρ 'όλα αυτά, αδιαμφισβήτητες αποδείξεις για ένα σημαντικό οικονομικό ρόλο για τη χρήση του σημείου είναι ανύπαρκτη.

Η έρευνα των σημάτων από σημεία εκτός Tordos καθιστά ακόμη περισσότερο δύσκολη τη δυνατότητα οικονομικό ρόλο τους. Σημάδια την κεραμική είναι πολύ διαφορετικές, για τον προσδιορισμό του περιεχομένου και του προορισμού των πλοίων, ακόμη και αυτά τα λίγα σημεία που μπορεί να είναι αριθμητικές στη φύση είναι συχνά λιγότερο ακριβή από εκείνα που σε Tordos.
Οι μπερδεμένες ενδείξεις σχετικά με τα σφονδύλια δεν θα συμβάλουν στην αποτελεσματική λογιστικό σύστημα, και η επαναλαμβανόμενη χρήση του ακαθόριστα συμπτώματα σε πολλές τοποθεσίες καθιστά μάλλον άχρηστα για επιμέρους ταυτοποιήσεις.

Μικρή προσπάθεια φαίνεται να έχει δοθεί σε πιθανές αριθμητικές σήματα που βρέθηκαν σε διάφορα σημεία, π.χ., Parta? Στην πραγματικότητα, απρόσεκτο τεχνικές και οριοθέτηση τυχαία είναι πιο χαρακτηριστικές της τελετουργικής σήμανση.

Πράγματι, όπως η διάδοση της χρήσης του σημείου προχώρησε, κάθε αρχική οικονομική ενώσεις των σημείων μπορεί να έχει αποδυναμωθεί από την αύξηση του ρόλου τους στη θρησκευτική ιδεολογία, με την οποία τελικά ήταν μάλλον που εντοπίστηκαν κατά τις μεταγενέστερες φάσεις του πολιτισμού Βίντσα, τουλάχιστον.

«Ακόμα και αν υπήρχε ένα οικονομικό κίνητρο για την εισαγωγή της χρήσης του σημείου στις Tordos, το οποίο έχει παραχθεί από τα καλύτερα παραδείγματα των σημείων που θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν οικονομικές λειτουργίες, άλλες περιοχές όπως Jela στα δυτικά και Divostin στη νότια περιφέρεια του πολιτισμού Βίντσα έχουν πολύ λιγότερο σαφή παραδείγματα για μια οικονομική ερμηνεία. Πολλές πιθανές αριθμητικές σημάδια που βρέθηκαν σε διάσπαρτα sites αποκαλύπτουν μια απρόσεκτη τεχνική και η κακή οριοθέτηση που πιθανότατα απεικονίζει τελετουργική σήμανση "(Winn, 1990:276-7).


Σχήμα 7. Parta σημεία-σύμβολα για τις βάσεις του ποτ


Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


Η στατική φύση των σημείων μπορεί να αντανακλούν μια επίμονη παγκόσμια άποψη και σύστημα πεποίθησης που υπέμεινε για αιώνες. Έλλειψη αλλαγή ή την ανάπτυξη του συστήματος δείχνει απλά ότι ένα κυρίαρχο ιδεολογία, εκφράζουν επαρκώς από τα σημεία και τα σύμβολα, απαιτούσε μικρή ή δεν την περαιτέρω εξέλιξη.

«Εξίσου αινιγματικό είναι το γεγονός ότι, παρά αυτές τις πρώιμες διακρίσεις στη χρήση του σημείου, σχεδόν κάθε εξέλιξη σε σημεία ή χρήση υπογράψει έλαβε ποτέ χώρα, αν και τα σημάδια είναι ένα χαρακτηριστικό αρχή του πολιτισμού Βίντσα.

Στη συνέχεια οικισμοί (Vinca CD περίοδος) μερικά νέα συμπτώματα, ειδικά δίψηφα, εισήχθησαν, αλλά πολλές από αυτές περιορίζονται σε συγκεκριμένα περιφερειακά τοποθεσίες. Σε αντίθετη περίπτωση, τα σημεία στα Tordos, (εκτός από την μεταγενέστερη εξαφάνιση του σβάστικες και σπείρες) είναι σύμφωνες με αυτές του πολιτισμού Βίντσα ....

Η έλλειψη της αλλαγής ή την ανάπτυξη του συστήματος μπορεί απλώς να αναφέρει ότι μια καθιερωμένη ιδεολογία, εκφράζουν επαρκώς από τα σημεία και τα σύμβολα, δεν απαιτεί την περαιτέρω εξέλιξη.

Το σύστημα σημάδι της Βίντσα είχαν κατά πάσα πιθανότητα δεν χρειάζεται να αναπτυχθούν περαιτέρω, διότι εξυπηρετούνται κυρίως προσωρινή ή κυκλική τελετουργία ανάγκες των παραδοσιακών κηπευτικών κοινωνιών δεν υποβάλλονται ακόμη σε πολιτικές ή οικονομικές πιέσεις να κινούν τις αλλαγές στη χρήση σημείου.

Οι χιλιάδες ανασκαφεί ειδώλια δείχνουν εντυπωσιακά ο κεφαλαιώδης ρόλος των εγχώριων τελετουργία στην κοινωνία της Βίντσα? Έτσι είναι σημαντικό ότι η σχεδόν εγκατάλειψη του ειδωλίου κατασκευής κατά το κλείσιμο της Νεολιθικής συνοδεύεται από την κατάργηση των σημείων στα αγγεία και σφονδύλια.

Η μείωση των εν λόγω εξέχοντα στοιχεία τελετουργικό και των συναφών συμβολισμό στην τέταρτη χιλιετία σηματοδοτεί ένα σημαντικό μετασχηματισμό στην ιδεολογία, καθώς και στα πρότυπα διαβίωσης και κοινωνικής δομής που χαρακτηρίζουν την πρώιμη εποχή του χαλκού »(Winn 1990:278).


Σχήμα 9. Tordos (Torma notebook)


ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ


Διακόσμηση και ο συμβολισμός

Σαφή προηγούμενα για το σύστημα σημάδι Βίντσα, η οποία προφανώς προέκυψε ξαφνικά δεν μπορεί ακόμα να συνδεθεί με τη μακρά κληρονομιά της προ-Νεολιθικών τελετουργικό σήμανση. (8)
Χαραγμένα ζώνες στο λίθινα αντικείμενα στο Vlasac και Lepenski Vir, στην περιοχή Σιδηρές Πύλες του Δούναβη, προηγούνται και μοιάζουν με τις αρχές του προτύπου μητρώο Νεολιθική της διακόσμησης, καθώς και η αποδιοργανωμένη γραμμικές τομές στην αγγειοπλαστική του πολιτισμού Νεολιθικής Starčevo μπορεί να αντανακλούν μια παλιά παράδοση των οποίων πολιτιστικού περιεχομένου έχει χαθεί.

Αλλά, εν πάση περιπτώσει, Ανώτερη Παλαιολιθική συμβολισμός ήταν ενσωματωθούν σε μια άποψη του κόσμου που άλλαξε ριζικά κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης μιας παραγωγής τροφίμων οικονομίας. (Σημειώστε, ωστόσο, ότι η Foster (1984) παρατηρεί τη συνέχεια της Παλαιολιθικής σημείων (όπως ορίζεται από Leroi-Gourhan) για τις γυναίκες


και άντρες


στις αρχές αλφαβητική και ιερογλυφική παραστάσεις για τα φωνήματα «w» και «y».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτά τα σημάδια είναι σημαντικές στο σύστημα υπογράψει Vinca και συμβαίνουν(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ) συχνά στην πέτρα Lepenski Vir).

Σχήμα 10. Tordos (Torma notebook)


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ

Η αύξηση των μόνιμων οικισμών εξαρτώνται από την καλλιέργεια φυτών που δεν έσπειρε μόνο τους σπόρους των αρχόμενων κοινωνική διαστρωμάτωση, αλλά οδήγησε επίσης σε σημαντική επεξεργασία της θρησκευτικής ιδεολογίας.

Είναι πιθανό ότι ενδεχόμενη τεχνο-οικονομικές εξελίξεις σε ιστότοπους όπως το Tordos και Βίντσα έθεσε τα θεμέλια για την εξειδίκευση σκάφη, καθώς και για μια τυπική θρησκευτική δομή.
Οι καινοτομίες στην τεχνολογία, κατά την περίοδο της Βίντσα-Tordos εκπροσωπούμενη από την μεταλλουργία και να τονώνεται από την εκμετάλλευση των οικονομικών πόρων στην περιοχή, ώθησε την ανάπτυξη των δικτύων εμπορίας που ενίσχυσε τη δυνατότητα να αυξήσει την προσωπική του κύρους και του πλούτου.

Ενώ μια τέτοια οικονομικά κίνητρα θεωρητικά ήταν η βάση για την εισαγωγή της χρήσης του σημείου στις Tordos, μπορεί να συναχθεί από την αυξανόμενη κοινωνική πολυπλοκότητα σε όλη την κουλτούρα της Βίντσα ότι το καθεστώς των θρησκευτικών λειτουργών ήταν αυξημένη.

Πράγματι, ακόμη και αν η αρχική χρήση των σημείων Tordos ευνοήθηκε τόσο από την οικονομική και τελετουργική τους ρόλους, τα σημάδια πρέπει να έχει γίνει όλο και περισσότερο συνδέονται με την τελετουργική και την ιδεολογία / κοσμοθεωρία και τελικά αναγνωρίστηκαν ως συνιστώσες του συστήματος πεποιθήσεων σε πολλές περιοχές της Βίντσα πολιτισμό.

Το πέμπτο χωριό της χιλιετίας νεολιθικό Banpo, κοντά στο Xian της Κίνας, που απέδωσε αγγεία τέμνεται με σημεία που έχουν εντυπωσιακή παραλληλισμούς με τα σημάδια της Βίντσα. Οι 22 διαφορετικοί τύποι ευθύγραμμες, συμπεριλαμβανομένων


είναι επίσης κοινά συμπτώματα της vinca-Tordos. Κινέζικα μελετητές προτείνουν ότι τα σημεία χρησιμοποιήθηκαν για την καταγραφή γεγονότων ή των ποσοτήτων και μπορούν να θεωρηθούν "πρόδρομες ουσίες του γραψίματος».
Η φαινομενικά εντυπωσιακή αλληλογραφία μεταξύ της Vinca-Tordos και Banpo πινακίδες δεν σημαίνει διάχυση των σημείων ή χρήσης υπογράψει? Μάλλον, είναι πιθανό ότι ένα περιορισμένο φάσμα στοιχειώδη σημεία θα ανεξάρτητα καινοτόμες από τις κοινωνίες με πολιτιστικό ρόλο για τη χρήση του σημείου. Παρόμοια συμπτώματα έχουν αναφερθεί σε προ-δυναστική Αίγυπτο, και στη Γραμμική Α και άλλα σενάρια της Μεσογείου (Winn 1981:246 κ.ε.? 1990:280).
Πόντιος (1984a, b), χρησιμοποιώντας τα στοιχεία Banpo, εισήγαγε μια ενδιαφέρουσα υπόθεση που συνδέει ακριβή εικονιστικές παραστάσεις του ανθρώπινου προσώπου με δεξιοτήτων γραφής και ανάγνωσης.
Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία αυτής της θεωρίας με ειδώλια της Βίντσα-Tordos, μια μελέτη των ειδωλίων από διάφορους οικισμούς έχει ενδιαφέρον? Στην πραγματικότητα, μια σύντομη έρευνα του συγγραφέα δείχνει ότι ορισμένα ειδώλια Tordos να αποδεικνύουν τις γνώσεις αρχόμενη, σύμφωνα με την Πόντιου υπόθεση. Ωστόσο, το ερώτημα είναι πέρα από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας μελέτης.


Σχήμα 11. Tordos (Torma notebook)




ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ


Ενας μαίανδρος στο κέντρο που περιβάλλεται από μια επιγραφή σπαρμένο με σιρίτια, ημικύκλια και παράλληλες γραμμές που χαρακτηρίζουν αυτό το εμβληματικό, οβάλ πλάκα από τερακότα.Διαπιστώθηκε στην Banjica, κοντά Belrade, και είναι 7200-7000 ετών.
Είναι ίσως μια ιερή μορφή του ψωμιού; λέει η Μαρίγια Γκιμπούτας (1991)

Σημειώσεις

1
Αποδεικτικά στοιχεία για την παρούσα μελέτη συλλέχθηκαν στη Ρουμανία το 1981 και το χειρόγραφο προετοιμάστηκε από τον συγγραφέα το 1984 ως απάντηση στην πρόσκληση του εκδότη.
Δυστυχώς, μετά από μακρά καθυστέρηση, ότι η δημοσίευση δεν πραγματοποιείται? Ωστόσο, όταν μια μεταγενέστερη αίτηση παρελήφθη να υποβάλει έγγραφο σχετικά με τις πινακίδες Βίντσα, ο συγγραφέας έγραψε ένα άρθρο που ενσωματώνονται κατ 'ουσίαν, το προγενέστερο χειρόγραφο, καθώς και μερικά σημεία το σενάριο από του 1981 την έρευνα? η ενισχυμένη έκδοση δημοσιεύτηκε το 1990 στο ζωή του σύμβολα, επιμέλεια Foster και Botscharow.
Πρόσφατα, ο συγγραφέας είχε πληροφορηθεί ότι πολλοί prehistorians και αρχαιολόγοι που ενδιαφέρονται για το σενάριο της Βίντσα δεν είναι εξοικειωμένοι με ή ήταν σε θέση να εντοπίσει το έργο του, συμπεριλαμβανομένου του ημερολογίου του 1981, η Εγγραφείτε στο Σύστημα της Βίντσα Πολιτισμού, το οποίο είναι ουσιαστικά μια ενημερωμένη έκδοση του διατριβή πάνω η Βίντσα ένα σημεία, συμπεριλαμβανομένου ενός corpus των 210 σημείων που συλλέγονται από το 1971 από πολλές τοποθεσίες στην πρώην Γιουγκοσλαβία. [Η διατριβή εκδόθηκε από ξηρογραφία μικροφίλμ το 1973 από το Πανεπιστήμιο Μικροφίλμ, Ann Arbor, Michigan].
Το παρόν άρθρο προορίζεται να εισαχθεί τι ήταν «νέα στοιχεία» το 1981? Ως εκ τούτου, είναι πιθανό ότι μερικά από τα σημεία μπορεί να έχουν δημοσιευθεί κατά τη διάρκεια της παρέμβασης δύο δεκαετίες. Επιπλέον, είναι προφανές ότι πολλοί αναγνώστες που ενδιαφέρονται για το σενάριο δεν έχει πρόσβαση στην έκδοση του 1990 «Μια Νεολιθικής Εγγραφείτε σύστημα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη"? Ως εκ τούτου, οι σχετικές μερίδες από το άρθρο αυτό έχει εισαχθεί σε οριοθετημένες σημεία στο επόμενο άρθρο. Ο αναγνώστης έχει έτσι την ευκαιρία να συγκρίνουν τα "νέα" στοιχεία Πάτρα (και Tordos υλικό που δεν περιλαμβάνονται σε προηγούμενες αναλύσεις) με ό, τι έχει ήδη δημοσιευθεί σχετικά με το σενάριο της Βίντσα.

2
Η σημαντική αυτή περιοχή, που βρίσκεται στη νότια όχθη του Μάρου (Mures) ποταμού, που είναι γνωστό ως Tordos στα Ουγγρικά και Turdas στα ρουμανικά. Πολλές από τις ασυνήθιστες χειροποίητα αντικείμενα από αυτό το site είναι γνωστό μόνο από το ανέκδοτο, αλλά σχολαστικά εικονογραφημένα σημειωματάριο του Zsofia Torma. Τα παραδείγματα Tordos εδώ (που δεν έχουν προηγουμένως δει ούτε δημοσιεύθηκε από τον συγγραφέα στο σώμα του σημάδια) που λαμβάνονται από αυτό το έργο, το οποίο τέθηκε στη διάθεση μου μέσα από την καλοσύνη του Ν. Vlassa της Muzeul de Storie αλ Transilvaniei σε Cluj.

3
Από την ανάλυση και τον κατάλογο των ήδη συγκεντρώσει στοιχεία που παρουσιάζονται στην Pre-γραφής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη: Ο Εγγραφείτε στο Σύστημα της Βίντσα Πολιτισμού.

4
Οι Ανέκδοτες παραδείγματα από Parta περιλαμβάνονται στην παρούσα μελέτη. Τα αποδεικτικά στοιχεία Parta παρατηρήθηκε στην ιδιωτική συλλογή του Α. Agotha, Κ. Germann και F. Resch της Timisoara, Ρουμανία. Είμαι πολύ ευγνώμων για το είδος τους και την ευγενική συνδρομή στην παροχή φωτογραφίες και σχέδια πολλών αντικειμένων από τον χώρο της Parta και για την άδεια να τις δημοσιεύσουμε. Αν και πολλά από αυτά τα ευρήματα ήταν που ανακτώνται από το ποταμό Timis, λόγω της διάβρωσης των οχθών επί των οποίων Πάτρα βρίσκεται, στρωματοποιημένη ανασκαφές στο χώρο από Gh. Lazarovici έχουν παράγει παρόμοια ευρήματα, που χρονολογούνται στην περίοδο της Βίντσα Β και στην συνέχεια ακολουθία Βίντσα CD. Θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμησή μου για τη βοήθεια του καθηγητή Lazarovici.

5
Λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το αντικείμενο δόθηκαν από τον Δρ Αλέξανδρο Marshack. Για περαιτέρω περιγραφή και συζήτηση των εν λόγω σπάνιο εύρημα βλ. Winn 1981. Αν το σημείο Β-5 (Εικ. 4ε) είναι ανεστραμμένη, μπορεί να είναι ένας ανθρωπόμορφος εκπροσώπηση? Άλλα σημεία ανάκληση συμπλέγματα στο σύστημα της Βίντσα.

6
Διάφορες σχολιασμό από τη διευρυμένη μορφή του 1990, του 1984 "Τίτλοι Νέο" χαρτί εισάγεται σε όλο το υπόλοιπο αυτού του άρθρου όπου αυτό είναι σχετικό? Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι απόψεις αυτές προέκυψαν από τις σκέψεις εκφράζεται πρώτα στο Winn 1973, 1981.

7
Η ακόλουθη παράγραφος με τα περιορισμένα στοιχεία που θα μπορούσε να ερμηνευθεί ότι αντιπροσωπεύουν οικονομικές χρήσεις των σημείων δεν εμφανίζεται στην Winn 1990, και από τότε ο συγγραφέας είχε εγκαταλείψει κάθε σκέψη ότι τα σημεία σενάριο είχαν σχέση με την οικονομική χρήση. Το 1984, ωστόσο, πολλοί prehistorians και αρχαιολόγοι εξακολουθούν να θεωρούνται τα σημεία που πρέπει να το πολύ απλό potmarks ή, ενδεχομένως, μια μέθοδο της παράθεσης. Η παράγραφος αυτή είναι, ωστόσο, του ενδιαφέροντος για την τεκμηρίωση της ιστορίας και την ανάπτυξη των ιδεών για το σενάριο της Βίντσα.

8
Σημειώστε, ωστόσο, ότι το άρθρο αυτό διαμορφώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980? Πρόσφατη έρευνα μπορεί να έχουν παραχθεί τέτοιες συνδέσεις


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Berciu, Γ., 1961. Contributii la Problemele Neoliticului σε Lumine Noilor Cerecetari , Βουκουρέστι.

Evans, AJ 1897. Περαιτέρω Ανακαλύψεις του Κρητικού και του Αιγαίου Σενάριο: με Λιβύης και της Πρωτο-αιγυπτιακή Σύγκριση, Εφημερίδας των Ελληνικών Σπουδών XVII :327-395.

Falkenstein, A., 1965. Zu dem Tartaria Tontafeln aus, Germania , 43:269-273.

Foster, ML, 1984. Εικονικό Αντιπροσωπείες στην παλαιολιθική. Βιβλίο που διατυπώθηκε κατά το συμπόσιο,Συμβολισμός στην λίθινα Πολιτισμών , Αμερικανική Ανθρωπολογική Εταιρεία, Ντένβερ.

Γκεοργκίεφ, VI, 1969. Un Sceau inscrit de l'epoque Chalcolithique trouve en Θράκης, Studi Micenei ed Egeo-Anatolici , IX: 32-35.

Κουκούλα, οι ΓΧΣ, 1967. Τα δισκία Tartaria, Αρχαιότητα , 41:99-102.

Lazarovici, Gh. 1970. Cultura Βίντσα Α σε Banat. Acta Musei Napocensis VII :473-487.

Makkay, J., 1968. Τα δισκία Tartaria, Orientalia 37:272-289.
-----, 1969. Η Ύστερη Νεολιθική Ομάδα Tordos των Σημάδια, Regia Alba , Χ, Székesfehérvár, 9-49.
-----, 1971. Μια Χαλκολιθική Σφραγίδα Σφραγίδα από Karanavo, τη Βουλγαρία, Κάδμος , Χ: 1-9.

Μίκοφ, Β., GI Γκεοργκίεφ, και VI Γκεοργκίεφ, 1969. Nadpis't kr'glija v'rkhu pecat Karanovo ot Najdrevnata pismenost Evropa v, (Resumé: L'επιγραφή du sceau εγκύκλιος de Karanovo - la plus ancienne écriture d'Europe), Arkheologija XI :4-13.

Νικόλοφ, B., 1970. Glinena plocka γ pismeni znaci ot s. Gradešnica, Vra _ anski okr'g, Arkheologija , XII :1-6.

Πόντιος, AA, 1984a. εμφάνιση του γραπτού λόγου: Νευρο-βιολογικά υποστρώματα, International Journal ofΒΙΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ Έρευνας , 6: 15-28.
-----, 1984β. Υπόδειγμα του Οικολογικού (Πολιτιστικά) Εξελικτικής Νευροψυχιατρική, αντιληπτικές και κινητικές δεξιότητες , 58:143-148.

Renfrew, C., 1969. Η αυτονομία της νοτιοανατολικής Ευρώπης Εποχή του Χαλκού, Proceeedings της Προϊστορικής Εταιρείας, 35: 12-47.
-----, 1973. Πριν Πολιτισμός: Η επανάσταση του ραδιενεργού άνθρακα στην Προϊστορική Ευρώπη. Νέα Υόρκη.
Ροσκά, Marton, 1941. Μια Torma Zsofia Gyüjtemény (Die Sammlung Zsofia Von Torma). Kolozsvar (Κλουζ).

Σλήμαν, Η. 1875. Τροία και τα υπολείμματά του . (Tr. με το Ν.Δ. Schmitz από Trojanische Altertümer , ίδια ημερομηνία)? P. Smith, εκδ. Murray., Λονδίνο: J..

Schmidt, Η. 1903, Tordos, Zeitschrift für Ethnologie 35:438-469.

Todorovi _ , J., 1970. Γραπτή σημάδια κατά τη Νεολιθική Πολιτισμών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης,Iugoslavica Archaeologica , Χ: 74-84.

Βάσιτς, MM 1908. Ν. Α. Στοιχεία στο προϊστορικό πολιτισμό των Σερβίων. Ετήσιας της Βρετανικής Σχολήςστην Αθήνα XIV :319-341.
-----, 1932-36. Preistoriska Βίντσα , 4 τόμοι. Βελιγράδι.
-----, 1948. Jonska kolonija Βίντσα , Zbornik Filozofskog fakultet Βελιγράδι . 1: 0,85 - 235, πίνακες l-XLV
-----, 1957. Arkheologija θ lingvistika, Starinar ser. 4, VII-VIII :1-11.

Vlassa, Ν., 1963. Χρονολόγιο της Νεολιθικής στην Τρανσυλβανία, στο Φως της Διακανονισμού Στρωματογραφίας, το Tartaria Dacia , NS VII: 485-494.
-----, 1969. Einege Bemerkungen zu Fragen Neolithikums des στο Siebenbürgen, Studijné Zvesti, 17:513-540.
-----, 1970. Kulturelle Beziehungen des Neolithikums zum Siebenbürgens Orient Vorderen, Acta Musei Napocensis , VII :3-39.
-----, 1974. Neue Beiträge Zur Frage orientalischer Einflüsse im Neolithikum Siebenbürgens, Praehistorische Zeitschrift , 49:181-192.

Winn, Shan. MM, 1981. Προ-γραφής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη: Το Σύστημα Εγγραφείτε της Βίντσα γα Πολιτισμού. 4000 π.Χ. Δυτικών Publishers, Κάλγκαρι.
-----, 1973. Τα σημάδια της Βίντσα Πολιτισμός: μία εσωτερική ανάλυση? τους ρόλος, ιστορική αναδρομή και την ανεξαρτησία από τη Μεσοποταμία. Πανεπιστημίου Μικροφίλμ, Ann Arbor, Michigan.
-----, 1990. Ένα Νεολιθική Σύστημα Εγγραφείτε στη Νοτιοανατολική Ευρώπη , Η ζωή του σύμβολα , ed. από Mary Le Cron Foster and Lucy Jayne Botscharow. Boulder του Κολοράντο: Τύπος Westview.

Zanotti, ΓΔ, 1983. Η θέση του Tartaria δισκία εντός της Νοτιοανατολικής Ευρώπης Χαλκού, ΑμερικανικήΕφημερίδα της Αρχαιολογίας, 87:209-213.


GOOGLE ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ


ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ PREHISTORY.IT

ΤΕΛΟΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Πρωτοαναρτήθηκε στο αρχικό "Ελλήνων Δίκτυο" το 2011

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια